lördag 30 april 2011

ytterligare en valborg

har snackat mycket med honom idag.. och han har nog förståt ur illa läget egentligen är... vist som jag sagt till honom om och om igen att jag ber om ursäkt och jag ångrar hur allt blivit mellan honom och mig.. och jag kunde skött allt mycket snyggare. men han vet samtidigt orsaken bakom allt..

sen att du går å trycker i han massa saker o inte är sant... ja de e bara synd om honom.. men som jag sa till honom att ja jag var där men nej det hände inget... finns vittnen som kan berätta det...

jag hade aldrig kunnat snacka skit om dig.. och det sa jag till dig oxå.. ska jag vara helt ärlig så hade ja inte kunnat det för jag vet inte vad jag skulle sagt...

nu ska ja gå neråt stan å vänta på tåget till stehag sen bär de av till Micke å Elin.. och Vova kommer oxå :) och jag kan ju säga som så.. inte bara jag som blivit sviken...

ha en trevlig valborg alla för de tänker ja ha!!!

Inga kommentarer: