tisdag 5 april 2011

I en box

vad det är man tänker på fråns tankarna börjar ta fart.. Man vet inte varför man tänker det fråns man tänkt de.. Man undrar vad som gick fel och vad som gick rätt..

Haha hade precis somnat igår när ja fick sms från Crille sen kunde inte ja somna om.. Låg och vände och vred mig.. Men tillslut lyckades jag.. sen upp vid 6 för att bli hämtad vid 7... Hm när gick ja upp en timme innan ja skulle iväg?? :S
Men men uppe var jag.. Trött som jag vet inte vad, ut till Flyinge och började mocka ur boxar... Efter att ha tömt ett X antal boxar och si så där 8h senare eller något så är man hemma och har ont i hela kroppen.. Och i morgon är de samma rutiner ;) Dock har vi inte jätte många boxar kvar.. Så de tar väl si sådär 2-3h skulle vi tro.. Men man vet ju inte. Kan ju både gå fortare och långsamare.. Och sen är de ju mycket i hur mycket träningsvärk man har ;) Och hur mycket där är i dom resterande boxarna..



Visa dagar är lättare än andra.. Idag har varit en lätt dag tills jag kom hem.. Men nu e den inte jätte bra längre... Gör allt för att hålla mig vaken.. Men snart tänker jag trilla i säng.. För de tycker jag att jag är värd..

Nu blev de lite choklad alá Xocai snack på msn sen blir de nog bingen

Inga kommentarer: