måndag 4 april 2011

varför


varför ska alla fråga sätta mig??? jag saknar det gröna livet jag vill tillbaka till det.. så enkelt är det.. varför fråga sätter ni mig när jag nämner att jag sökt mig tillbaka????

Jag saknar det så enormt mycket.. men jag antar att det är svårt och se... ja håret blir kortare och kortare och med kortare hår kommer självförtroendet.. konstigt nog..
men varför ska ni fråga sätta det? jag älskar mitt korta hår.. jag älskar mina tattoeringar och jag älskar det gröna... men så fort ni börjar fråga sätta mig så blir jag konfundersam igen och undrar om jag känner fel?? om jag borde vara med "normal"



men jag förstår inte.. Varför kan ni inte bara stötta mig i mitt val?

varför ska de kännas som jag inte passar in någonstans alls.. hela mitt liv ville jag göra lumpen.. vist ja sumpa de.. men nu har jag en chans att göra om de.. starta om på nytt..
varför kan ni inte bara stötta mig då??

jag är hemma i gröna kläder och när ja får vara ute.. jag älskar och skjuta nu kommer det dröja en evighet tills nästa gång.. och jag vet inte hur jag ska stå ut.. för när jag gör de så kan ja tömma huvudet... har ingen häst så kan inte tömma huvudet genom att sticka till stallet.. jag vet inte vad jag ska göra för att tömma huvudet???? jag vet verkligen inte de.. särkillt inte när folk säger till mig vad jag ska göra å inte göra... för allt blir så fel för mig..


Var tvungen å ha in dagens citat idag
"Du är knas" Crille som sa de på msn när vi diskutera en sak.. och han menade på ett bra sätt..
och ja kanske ja är de.. men det är den jag är..
sååå om folket inte kan acceptera det så... ja to bad fore them..

Inga kommentarer: