torsdag 14 april 2011

drömar

okey idag har jag drömt om mitt bröllop igen... jag vet inte vem killen är.. men snygg och trevlig var han i varjefall.. och man riktigt såg hur förälskade vi var..

Och bröllopet var helt underbart!!! och jag var jätte vackar... det var ett underbart vinterbröllop.. snön låg vit på marken.. och solen sken.. helt underbart!! och det var två dagar långt :) dagen innan hade vi frukost med dom närmsta familjemedlemarna och vännerna..

jag kände igen en del av folket.. en del av dom vännerna jag har idag.. men inte alla.. med andra ord lär jag känna fler ;)

det som stör mig mest är att jag inte vet vem jag gifter mig med :/ aldrig sett människan..

fast den här gången såå är hans bror inte med det var han sist jag drömde de.. eller så var han med men han var inte lika jobbig som sist xD dock var detta bröllopet mycket vakrare än sist. nästan så man börjar tänka om på det där med bröllop... särkilt när man ser hur förälskade vi var.. hm nästan lite jobbigt att vakna xD
nästan så man vill på olika ställen så man kan få träffa honom ;)

Inga kommentarer: