fredag 29 april 2011

förstår fortfarande inte

dagen har varit som den varit.. grymt jobbig...

fick hämtat min nyckel med hjälp av emelie då jag inte fixade det själv.. mådde skit över att gå dit.. oc hinte kunde ja se honom i ögonen.. inte efter allt denna veckan.. pulsen rusade när vi var på väg dit.. men de gick fort å sen var vi iväg igen..

jag är inte arg på honom de kan ja inte vara... men henne.. det är hon som svikit mig ngt sååå in i.. och man gör inte så mot sina vänner som hon gjort.. varit sin sak om hon känt killen sedan innan.. men de gjorde hon inte och då går man inte å gör så!!! hon är falsk helt enkelt.. jag litade på henne och trodde hon var min vän.. sa saker i förtroende för att sen bli huggen i ryggen.. det är inte rätt!!

just nu känner jag bara för att gå bort till honom.. men jag vet inte.. vet värken ut eller in..

hade behövt ngn som kom å bara höll oom mig så jag fick låta tårarna spruta.. så jag kunde få gråta ut ordentligt.. så jag kunde få det överstökat... men som läget är nu så rinner dom lite lätt när jag är sj men inte mer.... jag behöver böla ut ordentligt... men jag kan inte..

vet inte riktigt vart jag ska ta mig till... känner för att gå å dra täcket över huvudet och stanna där... men jag vet att jag inte kan det! jag vet att de hon gjorde inte ska få komma åt mig mer än det redan gjort...

micke har varit här hela kvällen... det har varit skönt.. för jag har inte tänkt så mycket på de... men det blir alltid så jobbigt när jag blir sj... som i går så åkte jag ut till elin och var med henne och micke och det var skönt att komma bort lite även om de inte var så långt å länge... men bättre än inget.., men när jag kom hem igen så belev det genast väldigt jobbigt... men inte heller så kunde tårarna komma ordentligt...

hela tiden frågar jag mig.. hur länge och varför... vad jag gjort henne för att hon ska göra så här.. jag har ställt upp för henne och sen gör hon så...


det sjuka är att hon värkar inte fatta att det är mer än mig hon sårar när hon gör så.. men hon värkar inte förstå det...

dagar som dessa så märker man att dom man i vanliga fall inte snackar med finns där.. och det är skönt!!

ska nog försöka sova nu... messa micke å sova... nog säkrast... innan ja gör ngt allt för dumt...

Inga kommentarer: