torsdag 28 april 2011

åter igen så är man sviken..

tårarna rinner längs min kind.. vet ej vad jag ha gjort för fel den här gången..
men något har jag uppenbarligen gjort.. då mina vänner, eller dom jag tror är mina vänner, sårar en än en gång.. man ställer upp och är schyst men får en kniv i ryggen...

så som du har gjort/gör de gör man inte mot en vän.. inte så snart efter.. det är inte okej!! jag hade inte gjort så mot dig!! vist det är kanske avslutat men det är fortfarande sååå färskt..

har varit i stehag/hasslebro ikväll.. var skönt att få komma ut å bara var.. vi gick en runda å snacka skit rent allmänt.. men sen kom man hem å då rasa allt igen... suger!!!

sitter å lyssnar på Live som vanligt när jag är så här.. Beauty of gray så klart..

kan fortfarande inte fatta detta... det går inte hem helt enkelt.. visa ska nog tänka över jävligt noga vad dom syslar med.. för nu är jag jävligt trött på att bli behandlad som en jävla välkomstmatta....

Inga kommentarer: