torsdag 1 maj 2008

valborg

ojoj då är man inne i maj nu :S så fort tiden går.. snart skulle min ängel varit ett år.. :'( saknar dig

i går var det valborg å jag hängde med Hängneryd till Stehag när han slutat.. där träffa ja Adam, Henke, Sonny å någon annan ja inte vet vad han hette.. men men skit samma.. körde adam hem när han hade eldat färdigt.. han var helt slut efter 10 dagar i lumpen.. stackarn.. men en liten puss fick man .. hihi.. och lov ord att han skulle komma ti mig i dag efter fotbollen..

efter jag lämnat av adam så körde ja ut ti brorsan som hade fest ute hos pappa.. suck.. dom hade sparkat upp en dörr som var låst och lite så.. illa illa.. å när jag är där ska dom så klart på bilen åsså... åhh vad irriterad jag blir.. de e bara det att min bror kommer få ersätta det förjag är så trött på att behöva ersätta prylar på bilen när någon har slagit sönder något på den.. suck

håller på att packa upp för fullt just nu.. eller ja har liten paus i de hella.. chattar me Conny.. han kommer nog hit en runda tror ja.. å hjälper mig packa upp ;)och hjälper mig bestämma hur sängen ska stå ;) funderar lite på att ha den vid fönstret men nu när ja kollar så ser jag att gaveln på sängen är för hög för fönsterkarmen.. Men de löser sig ;)

åh förästen så ska nog jag å janica köpa en hund till.. vi har mejlat på en blandras Dvärgspets/papillon/chihuahua blandning.. ville ha en liten vovve..

nee ska köra ut ti stallet å mocka så de e gjort.. höres..

Dagens citat: det är ju kul att packa upp.. det är ju det roligaste med en flytt.. // Conny

Går dagens citat: Mamma jag har tagit flaggan så om den inte är hemma i morgon så ligger den hos Sonny // Henke

Inga kommentarer: