tisdag 6 maj 2008

Fakta innan ord

varför ska folk säga till en vad man ska gör å inte göra.. och jag tycker inte folk ska lägga sig det dom inte har att göra med.. jag har inte sagt något eller dyl om henne å hennes son.. jag bryr mig inte.. det är inte jag som är inne på hennes sida hela tiden å har full koll på hennes bilddagbok m.m de e inte jag som förstör för henne så hon inte kan sova ordentligt om nätterna eller dyl.. å vet hur jävla jobbigt det är när man iinte kan göra ett skit utan att ha någon som har full koll på en.. det är jobbigt! konstigt att man mår dåligt, att man stressar och mår almänt dåligt..
så snälla bara låt mig vara jag har inte gjort något fel!! jag försöker bara leva mitt liv så gott de går.. utan taskiga kommentarer fula ord och order om att ja ska ta livet av mig.. för de kommer ja inte göra för juh mer ni håller på juh mer vill jag bevisa att jag har kraften att klara mig ur detta.. jag har inte gjort något för att förtjäna denna behandlingen... inte något över huvud taget!!

fick detta innan "Du är så jävla sjuk i huvudet, skickar den ena efter den andra på allt och alla. Snälla håll ditt ord och ta ditt liv, så slipper folk se dig, och ge fan i att Bry dig om Kvadding och Hennes son! du har ju gjort en abort med ditt barn så du får fan skylla dig själv!! stakars ditt barn om det levt nu, vem fan vill ha dig som mamma! ASG!!" Vist jag gjorde en abort men ni ska kanske ha fakta innan ni säger så.. ni vet inte i vilken sitvation jag satt i.. för det första så ville jag inte uppfostra mitt barn själv när jag inte hade något jobb eller inkomst ni vet ja vill inte leva på soc.. jag vill kunna klara mig sj och inte ta massa lån å dyl... sen hade ja inte gått ur skolan inu,.. hade 1,5 månad kvar och hade fått sluta rida efter jul med andra ord inget betyg i ridningen å där med inget slutbetyg utan bara ett samlat betygsdokument.. kul?? nopp.. jag tog det valet eftersom Dennis och jag hade så mycket problem.. ville inte sätta ett liv till världen i de förhållandet vi hade.. men ni ska även veta att de går inte en dag utan att jag har ångrat mig.. tiden efter aborten mådde jag så psykist dåligt så jag struntade i allt! jag var knappt i skolan för jag mådde så dåligt.. jag hade inget stöd av Dennis och jag förstår honom.. han ville ha det.. och jag klandrar inte honom.. jag ville egentligen också ha det men omständigheterna var inte bra..och jag vill att mitt barn ska ha en bra uppväxt med både sin mamma och pappa med en hyfsat stabil ekonomi m.m men det är från var och en.. vill man sätta ett barn till världen under sämre omständigheter så vist men man ska inte komma å säga till andra hur dom ska göra å inte göra.. jag gjorde mitt val å de har jag fått ångra.. och kommer antagligen få göra i ett bra tag till.. men jag vet att mitt tillfele kommer när de kommer.. det är bara att vänta.. och det kommer jag göra.. för en dag kommer jag hitta den killen jag vill ha barn med! och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det inte så.. under tiden får jag ägna mycket tid med mina kusinbarn..

så snälla jag ber er lämna mitt liv till mig sj.. för ni vet inte vad ni snackar om....

Inga kommentarer: