fredag 2 maj 2008

e de så de ska vara?

okay jag har kommit fram till att jag är en trasa.. en trasa alla är ute efter att slänga runt med..



eller så e det så att alla tycker jag är gjord av sten att jag orkar allt och aldrig fäller en tår att jag kan resa mig efter allt och le mitt leende.. men nej det är slut med det.. ska låsa in mig i mitt rum å kasta bort nyckel.. för ingen ska få lov att komma åt och såra mig som alla endå gör.. jag vet jag säger alla men det finns dom som lyser upp närvaron för en.. men det är så sällan.. vart är dom nu?? nu när man behöver dom?? jag känner att jag vill känna fysisk smärta men conny var inte hemma så man kunde bli tattad tyvärr.. och jag känner bara att om ja inte får känna det snart så gör jag något jag inte borde göra.. men det få kanske folk att öppna upp ögonen och se att jag kan vara ledsen å känna mig sårad.. jag är inte alltid så stark som jag ser ut att vara.. vist jag ler och låtsas som ingenting men inom bords så gråtter jag.. jag vet inte vad jag ska ta mig till jag vill inte känna så här..


















en sak jag undrar över e varför dom säger en sak gör en annan å menar den tredje.. för det är så det känns.. visst jag är inte ute efter ngt förhållande inte just nu för jag vet inte vart jag har mig sj så.. men samtidigt vill jag.. men jag vet inte någonting.. är så jävla förvirrad.. trött.. och just nu känns de som ja inte vet hur ja ska ta mig ur den här svakan.. tyvärr.. men i morgon är en ny dag man får gå å le åt.. en sak är klart jag har min Älskade Conny som jag vet jag kan lite på i ur och skur.. fan.. varför ska allting sluta så här??







jag får komplimanger och fina ord om att jag är söt, vaker och har det snyggaste leendet dom har sett på länge. dom umgås med mig och sen är det som om jag inte fanns.. vadå?? begär jag för mycket eller vad?? jag vet inte.. jag vet inte ett skit mer än att killar inte kan säga vad dom egentligen vill.. nej dom bara ignorerar en och tror att allt ska bli bra genom att göra så..







eller är det de att jag är för lätt lurad?? jag litar för mycket på folk?? eller vad är det som jag gör fel.. jag har inte sagt jag älskar dig till någon på länge för det är ett starkt ord så dom kan inte komma och säga att det är för jag har skrämt dom..



den sista jag sa det till var dennis och vad fick man tebax av det?? jo man blev sårad, bedragen och lurad..



den första jag sa det till var adam men man var ung å viste inte hur starkt det ordet var.. och han var min första stora kärlek är det så konstigt då??



jag har inte sagt det till andy, kenny, robban, kim, eller någon annan.. vist både kim och robban har sårat mig.. robban genom att säga att jag är för lätt att få i säng och att alla bara playar mig.. och kim genom att vara grymt taskig.. fan.. men kim har sagt förlåt han har sagt att han ångrar sig med mera..













man undrar ibland om det är man själv som har gjort något för att förtjäna de men jag kan inte komma på vad jag har gjort fel. jag är en bra vän som ställer upp i ur och skur en tjej som är go å gla å som inte tvekar på ett äventyr.. en tjej som hatar när någon är ledsen eller kommer ti skada.. en tjej som vill att ens polare ska må bra.. en människa som äskar barn djur och natur.. som inte tycker om när något djur eller barn kommer till skada. men den människan kan också komma ti skada även om hon inte visar något.. en tjej som alla tror är stark medans hon faller på insidan..







jag börjar undra om detta är ett rop på hjälp.. men nej för jag vet att det hela bara hänger på mig själv å ingen annan...







tur är juh endå att man har älsklingen Conny.. utan dig hade jag nog inte överlevt för just nu är du min ljus punkt.. men jag måste juh säga att Ludwig Peter och Valle också hjälper mig när det är svårt.. men mest av allt hade jag velat ha min ängel... oj kom nys på varför jag är så deppig.. suck det är snart den 5.. du skulle varit ett år då.. fy vad jag ångrar mig just nu.. hade du varit här så hade jag inte kännt mig så här.. för då hade jag haft dig och du hade aldrig svikit mig.. du hade let när du set mig och varit min bara min.. fan







detta känns rätt skönt.. man kan skriva precis vad man tänker och funderar på .. de är rätt skönt.. lättare än att snacka..

Inga kommentarer: