tisdag 29 april 2008

låååång dag

så ja nu var man en eslövsbo.. mamma lämnar nycklarna i morgon till den gamla lägenheten..

i går började fotbolls säsongen för min del.. Spelar för Saint Gobain Sekurit.. första matchen spelade vi mot håltagarna.. den slutade 4-4.. och det var helt ok med tanke på att våran målis stod för första gången.. han fick hoppa in för sin bror..
mitt knä mår tyvärr inte så bra efter det men de är nog lite me flyttan göra åsså.. åsså går jag å står för mycket på jobb.. med andra ord en överansträngning...men men.. sista dagen i morgon å sen e de lång ledigt.. hela fyra dagar ;)

hmm valborg i morgon å vet i fan vad jag ska göra.. får se om ja bara stannar hemma å tar de lungt eller vad jag nu gör.. får se... ska äta med janica i varjefall ;)

aja denna dagen har varit lång hade säkert kunnat skriva mer men min hjärna har sloknat å de ska snart resten av mig också göra.. är grymt trött och de blir en lång dag i morgon också...

Inga kommentarer: