tisdag 20 maj 2008

bland är det mycket ibland lite

hallå de va ett tag sedan ;)
har hänt rätt mycket.. har fixat första bränan å invigde där med beach 2008 ;)

denna helgen var rätt lungn.. 20 års kalas i fredags sen var jag chafför i lördags eller ja fylletaxi ;) å grillade me adam hanna å hägne..
eller ja ska kanske ta de från början ;)
jag hade Anns BMW i och med jag körde dom på fest.. sen körde ja å hämtade Hanna åsså satt vi i bilen å undrade vad vi skulle göra.. så kom ja på att vi skulle hälsa på Hägne ;) så när va satt utanför honom ringde vi in å sa att vi satt på lekplatsen utan för honom ;) hehe sen slängde vi in honom i bilen å körde in ti eslöv.. sen tebax ti stehag.. åsså körde vi ti Adam å gjorde nästan lika dant.. men vi fick me honom i bilen ;) sen körde vi å köpte en engångs grill å korv å körde ti trollsjön å grilla.. de va mysigt.. sen ringde bro å ville ha skjuts ut ti en fest utanför kågeröd.. å precis när vi hämtat upp bro så ringde pappa å då ville dom hem.. så ja lämna av alla i kågeröd.. Victor Adam Hägne å Hanna å körde å hämta/lämna pappa å co.. sen körde ja tebax ti festen å var där lite.. fick me mig nästan alla hem ;) Adam stanna kvar.. morgonen efter fick ja ett sms där de stod "var e jag" ;) haha fick ringa honom då.. han var helt förvirrad ;)

var å fixa tid ti nya tatton i torsdags ;) å väntar bara på att Conny ska få tummarna lås å göra den ja ska ha på armleden.. suck kommer väl dröja... men vill ha nu.... :P
nee får väl gå å nanna nu... hade inte så mycket att skriva har haft lite skrivkramp eller va man nu ska säga.. går i vågor ibland vet jag inte vad jag ska skriva å i bland så rinner det bara av mig å idag e de lite trögt ;)

Dagens Citat: "Nej du måste vara kvar här, behöver dig.. Vem ska annars hålla koll på mig " //Ilir på jobb



Inga kommentarer: