lördag 3 maj 2008

hate it

jag förstår inte vad jag har gjort.. jag förstår inte varför vissa inte bara kan lämna mig i fred.. jag har inte gjort något fel men endå så blir jag lurad å får mina saker förstörda för något jag inte gjort.. varför?? för att jag är en för snäll vän eller vad?? jag har inte gjort något för att såra någon. jag försöker bara vara en bra vän.. men det är man vist inte..

var och spela femkamp idag med conny å co.. hade skit skoj.. ja förlora första grenen som var sumobrottning, vann andra som var mekaniska tjuren med 30 sek ;) näst bäst var tomas på 27 sek... sen var det mission impossible dör du skulle gå en bana med massa laserstrålar som du skulle krypa imellan.. fick väl hyfsad tid på de.. efter det var det gladiator tornen där jag vann.. och sist var det paintball skytte på tavlor typ.. de gick hyfsat kommer inte igåg vad jag fick på de.. men jag slutade total delad 2:a med Emil.. Conny vann ;) sen var det hem ti Conny igen å käkade korv ;) å ja hunny ja ska lämna din bror i fred ;) hehe han e säkert inte intresserad endå :P

nu i kväll så har ja varit i barsebäck och firat Mogge.. eller ja han fyller inte år på några dar inu.. men vi käkade lite smörgåstårta (blä) å lite så.. på vägen hem så köpte ja å janica oss vars en subway.. just nu har ludwig damp å hoppar upp å ner från soffan allt för att få uppmärksamhet.. suck... bet mig nys i armen :/ gjorde lite ont faktist.. men men...

nopp ska hitta någon film å se i sängen eller så kollar ja hela one tree hill säsong 5 ;) får se...

Inga kommentarer: