torsdag 24 april 2008

Första inlägget

Hallå alla andra har juh en blogg så då tänkte jag varför har inte jag det?? hm kom inte på ett bra svar så jag fixa en ;)

Håller på att flytta för fullt.. Fast idag har jag tagit ledigt från flytten.. pallar inte å knät strular :/:/

helgen har varit helt underbar... Hade fest i lördags.. sådan sucks det blev :D Fast polisen kom vid halv tolv tror ja kl var... Dom hae fått larm om att det var mega bråk och höll på att urarta.. haha tji fick dom .. var juh hur lungt som hellst.. vist det var lite liv men vad väntar man sig när det är fulla ungdomar??? aja dom stack rätt fort igen... fast det komiska med det hella var att de kom tre bilar just det hela tre bilar... med hund... hahha sådan blåsning dom fick när dom kom hit... hihi

idag har jag haft hand oom hela stallet... tog idas box också... och jag har jämnat till gödselstacken.. med andra ord varit riktigt ducktig ;) i morgon måste jag rida... fast jag vet att jag aldrig kommer hinna det.. så de får bli på lördag ;) hihi

Suck Adam kommer inte hem från nästa helg.. saknar honom som fan.. vet borde inte göra det men jag gör det... som tur är så vet vi båda vart vi har varandra... jag har inte tid till någon kille just nu.. har juh jobb å häst å ska fixa lämpet ti mc nu.. suck fullt upp me andra ord... men men.. vet även att han inte har ork ti något förhållande inte som det ligger ti hemma vid för honom.. men men behöver inte gå in mer på de..

Neee får fixa lite här hemma nu ska snart köra å jobba... ser fram emot det.. (ojoj kryss i taket) men det är en jävligt bra anledning till varför... på den föra maskinen jag stod vid den fick jag juh knappt göra någonting på denna har jag helt för mig sj nästan... i går satt jag ner max 30 min tror jag... men jag trivs med det...

Helgens ord: Det är ju ljust ute.. vist det var det innan också men jag trode det blev mörkt men du har juh parsienner.. // Sanna

Jaha jaja nu knullar dom i soffan åsså... jaja skit samma palla bry sig// Camilla

Inga kommentarer: