söndag 27 april 2008

way??

hej hej då var man inflyttad i lilla eslöv nu.. eller ja nästan.. har lite prylar kvar i M-holm inu..

helger har varit bra annars.. fredags så ringde Emelie å frågade vad jag skulle göra.. å i och med ja inte skulle göra något så stack in ti eslöv å festa.. å ja skulle juh inte bli full.. meeeennn det sket sig.. suck.. fyra svarta änkan, en öl två cider å två drinkar tror ja jag fick i mig å då hade ja inte ätit ordentligt eller sovit ordentligt.. mm.. hehe hade skit kul med Emelie och Marcus.. var inne på gästgivaren eller Brygaregatan 2 som det heter nu mer..sen kom jocke veronica alex å mega söta danny dit.. hade skit kul..

kommer hem och ser att bilen har blivit rent nerkletad med makrill.. mm jätte kul or not... så sen var den kvällen förstörd.. men men palla..
sen dan efter så var det upp tidigt och in ti eslöv och tränade fotboll.. eller ja jag träna ca 40 min av 80.. sen höll inte knät mer.. men men säsongen startar i morgon.. sen iväg å fick bilen tvättad sen iväg ti center syd och shopa lite ;) fick köpt nya solbriller och en snygg tröja.. sen hem å käka å lite så.. sen iväg ti nettis.. men ja å conny stanna tinte så jätte länge.. men men

idag så har vi flyttat för fullt.har typ köket kvar där hemma.. men men..

ska sova lite nu.. börjar juh skit tidigt i morgon :/:/

Helgen citat: Du är lik din mor du// Pappa

Dagens citat: Men det var juh så lite saker jag hjälpte till med// bro

Inga kommentarer: