måndag 9 januari 2012

Skrivning med stort "U"

Ny vecka nya möjligheter eller hur det nu heter...
Helgen var det blandade känslor ang allt... Den var mest jobbig.. Enda positiva var att jag fick ny tid till tattoering. Längtar som tusan!!!

I går söndag så vaknade jag av tt jäkla dunsande.. Visa sig vara en brud som stod och sparka på dörren till lägenheten bredvid... Lide irriterad blev jag!!

I dag var det skola än en gång... Trött som bara den kommer jag till skolan å gör två prov sen sitter vi å snackar typ till kl 1240 ca. Kör dit vi gör förarprovet (uppskrivning) och där kuggar jag med två poäng :/ Lide ledsen blev jag.... Ville visa att jag var klar, att jag kunde!! Men det sket sig :/ Men de e bara till att svälja å på det på nytt.. När nu det blir...

Nu i kväll har jag varit borta hos underbara Tina och Adam och deras goa familj :)Tack för en mys dag!!!

Nu är det nedräkning till lördag!! :D

Inga kommentarer: