söndag 15 januari 2012

En underbar helg

Tankarna snurrar som vanligt när jag e sjukt trött... Vet dock inte vad jag tänker på... Vet inte om jag vill veta... Vet bara att det är sjukt jobbigt... Önskar jag kunde sätta ord på de...

Helgen... Ja hälgen har varit sjukt trevlig!!! Helt jävla underbar!!! Och dom inblandade (ni vet vem ni är) ni är sjukt underbara!!!

Fredags var de stor mys hos elin med några andra polare... blev ett par filmer plus en massa skit snack...
Somna för sent men klagar inte ;)
Lördagen var det dax =D Helt underbart nöjd blev jag över min grymt snygga tattoo... (kommer bild senare)
Sen på kvällen så var man fyller taxi.. Först till Janica som skulle in till malmö.. Sen Elin som skulle till lund... Sen låg jag och Luwig och Rudolf och mös till en film eller stå innan ja kröpp ner i en skön säng med djuren :) dock sovit som en kratta så ligger sjukt back med sömnen... Jobbigt!!!!

I morgon är det skola igen.. Vet inte om jag ser fram emot de eller vad jag gör.... Fast har underbara(!) klasskamrater (vissa av er ;)) Som hjälper mig så mycket dom kan... Dock ska dom andra ha ADR i morgon och det har jag ju redan.. Så det blir sitta framför datorn i typ 8h och plugga teori :/ kommer snurra i huvudet :/

Ska nog slänga mig i sängen en runda med Äääälin å mysa!!!
Ha en trevlig eftermiddag/kväll :)

Inga kommentarer: