tisdag 10 januari 2012

ingen bra dag

Som vanligt så trycker de där självförtroendet ner en... Eller ja vilket självförtroende???? De som inte finns :(

Fick ny tid idag till uppskrivningen.. Vet inte om jag ska ta det positivt eller ej.. Dock enormt rädd för att kugga igen... Osäker som fan... Gör så gott jag kan men känner att det inte räcker till...

Efter att jag fick nya tiden så sjönk jag långt ner i min musik värld... I med lurarna och drog upp musiken till max... Måste säga att det kändes skönt!!! Enormt skönt!!! Och det kändes lite bättre när en av mina klasskamrater kom å snacka med mig och mena på att han kunde hjälpa mig.. Men jag vet inte.. Han har ju själv att plugga... Allt känns så osäkert... Och då har vi inte börjat med YKB:n än.. Det om något känns väldigt osäkert... Alex en av lärarna är på att det löser sig.. men som sagt jag vet inte..

Känner bara för att dra upp musiken som fan här hemma eller att dra ut å dansa eller något... Suck jag vet inte...

Räknar ner till lördag.. Vill vekligen ha lördag nu!!! Vill ha nya tattooeringen NUUUU!!!!

Inga kommentarer: