lördag 30 januari 2010

The Beauty of Grey

jag trodde verkligen att det skulle gå så mycket lättare nu men akk så fel jag har.. så sjukt fel..

jag vet verkligen inte vad jag har gjort för fel.. men ngt måste jag har gjort för att förtjäna all denna skit.. jag tycker jag håller en låg profil men antar att jag har fel..

och jag vet inte hur länge till jag orkar ta emot all skit.. och jag förstår vekligen inte varför det alltid är jag som är hak kycklingen :/
och dom som är typ på min sida dom är på mig att gå till befälen men jag orkar inte det :/ jag hatar när jag börjar gråta in för dom.. och det gör jag för att bara snacka med dom är jobbigt.. särkillt när det känns som om det bara blir jobbigare då..

jag hör allt skit snack och vet att alla snackar bakom ryggen på mig.. och jag tycker inte om det! för jag förstår inte vad jag ahr gjort för att förtjäna det..


tackar vet jag att jag har vissa att lite på i vått och torrt.. och jag vet att allt detta kommer till befälen fast jag inte säger ngt... och jag vet inte hur jag ska reagera på det.. vist han säger till innan han går dit men endå.. suck det är tufft... trodde jag fått ta emot tillräkligt men tydligen inte.. det räkte inte med Dennis och subban.. nej det ska vara änu värre.. och det är inte kul längre.. jag har tapat den lilla motivation jag hade och det är inte kul.. inte alls! för det är nu jag behöver den mer än någonsin!
men jag vet inte.. det är kanske rätt åt mig.. jag vet inte som sagt..

det är snl ute fortfarande.. inte alls kul! och mer ska komma.. denna omgången har legat sedan ngn dag efter jul.. och det kommer juh inte försvinna på första taget... suck..

sitter och lyssnar på Live just nu.. fan vad jag älskar det bandet!! helt underbara låtar...

i morgon är det dax igen.. vet ej om ja e så sugen på det :/men måste juh..
det possitiva är att jag har både Gustafsson, Joehlsson och Hansson.. och jag har typ dom flesta inne i Gustafssons grupp.. men det är jobbigt endå.. nu kommer jag juh inte ha mer utbildning med den gruppen längre och det är det osm är jobbigast...

jag trodde verkligen att jag ville detta men tydligen inte.. men ja jag vet inte.. just nu vet jag inget alls.. suck :/

Inga kommentarer: