lördag 14 november 2009

it´s not a black and white world

Har nys läst ut tredje boken i Twillight serien.. så underbar bra..

dock känner jag igen mig på något konstigt och jobbigt sätt..

den påminner mig om Daniel :'(


veckan har varit jobbig.. tisdags var jag hem om en runda.. det blev genast väldigt jobbigt efter det. äste juh lite då oxå.. och sen satan vad ja har saknat honom.. det har som sagt varit e grymt jobbig vecka.. han har hela tiden funnits i backhuvud.. har varit grymt nära tårarna hela tiden känns det som.. och nu i dag släppt det äntigen och dom flödar..


det är typ bara en som har fått mig att le och tänka på annat på ngt konsigt sätt.. och inte är dt Joehlson, Hansson eller Gustafsson som man skulle kuna tro.. nej nej det är en helt annan person.

Känns som jag har gått runt i någon typ av trans.. jag har gjort det jag skulat men inte mycket mer..



Det är som en bit av mig saknas.. men jag kan inte komma på vilken bit. och det är det som är så jobbigt..



är riktigt off så enkelt ät det.. helst skulle jag velat gå å lägga mig och bara bli i säng. men d funkar juh inte så..

ikväll kommer mamma och mogge å ska hjälpa mig sätta upp tavlor. ska bli skönt med lite tavlor..



nyligen varit hos mormor och morfar och hämtat lite prylar.. så nu har man lite fler tallrikar..



sitter å lysnar på musik just nu.. lyssnar på Live och tänker.. måste säga att dom är fantastiska..
helt underbara...

ne ska mixtra lite med olika saker.. se om ja kan slappna av och tänka på något annat...


"My Mystery - Live"
My ammunition won't load into my gun
My inhibitions, they fall like the weight from a stone
You lead my heart away like a homeless, dusted fool
Somehow this dime store ring still shines like a diamond to you
Oh, how it deepens
Oh, how it deepens
Your mystery
Keeps on turnin' me on
Your mystery
Thought I knew the rules, thought I held it in my hand
Thought I was bulletproof till the blood pooled up in the sand
Are you a satellite, a shooting star or a dove?
Did we put you way up there or did God send you down from above?
Oh, how it deepens
Oh, how it deepens
Your mystery
Keeps on turnin' me on
Your mystery
Burns me up like the sun'
Your mystery
Mine eyes have seen the glory of a love that does transcend
Mine eyes have seen the worst inside of man
And fear is like a fallen bridge, A broken promise
And the proof is in the bloodshot eyes of the one who failed to see

Inga kommentarer: