lördag 7 november 2009

Med svininfluensan och Ksp

Veckan har varit händelserik..

i måndags började packgruppernas Ksp utbl.. det var kul.. fast missa två dagar pga att jag var sängliggande..

i tisdags kväll så kommer man i koridoren å då e halva avspärrad.. det visar sig att en i den andra plutonen har fått ett positivt svar på svininfluensan.. så den plutonen får sitta in låsta ett dygn typ. dom var inte så roade.

onsdagen började med att jag fick hälsa på toan. sen sprang ja på toa hela dagen..
på eftermiddagen så fick vi sprutan.. vi var andra plutonen som fick den.,. lite pga att den fans i våran byggnad.

torsdagen fick jag sällskap utav Knutsson som låg i feber.. senare kom även Hast och gjorde oss sällskap.. så vi låg där och sov.. på eftermiddagen kom öven tolo tebax efter deras lilla äventyr.
och stank rökt skinka gjorde dom :P

fredagen var det mesta tebax till det vanliga.. jag var hos sjukgymnasten och hon konstatera att jag hade en irriterad muskel.. så med mycket träning och streching så skulle nog det böli bra.. så har fått ett tränings program som jag ska jobba med minst två ggr i veckan i dryga tre veckor å sen ett nytt.. ska nog bli bra.. dom gjorde inte så ont.. eller jo strechövningarna gjorde men d blir nog bra :)

helgen är Joehlson med hem..vi ska fixa med min bil :) hehe och hans så klart... han ska bytta styr led och jag ska få nya extraljusen :) ska passa på att städa bilen oxå :)

nee nu ska vi dra till pappa och fixa med bilarna :)

see yaa skriver kanske mer senare

Inga kommentarer: