måndag 6 juni 2011

Till minne av Swedish Bike Meet

Denna helgen har varit fantastisk uppe på High Chaparral!
Många nya vänner och många nya upptåg!

I Torsdags så gjorde jag min första långtrip på cykel liksom min första trip i högre hastigeter i kortege. Så 20 mil med ca 10 cyklar och två följebilar. Gick kanonbra!!!

Fredagen började med att de var väldigt hett i tältet ^^ Käka lite lätt å sen in på chappen.. Vi tog tåget till Mexico och käka natchos och drack teqila.. Sen vandra vi ner till indianbyn å sen vidare till campingen.. Blev en snygg hatt inhandlad. Och en lite mindre snygg bränna ^^

Lördagen var i princip lika dan ^^ kvällen så grilla vi och hade super mysigt allihop..

Det som var lite trist var att där var ett mord upp.. Trist men det hade inte med Bikers att göra!!

söndag så hade vissa bråttom att packa ner men jag, mamma, Mogge, Ulla, Crille, Björn och Victor tog de lilla lugna och packa ihop när alla andra hade gjort det.. och jag kan lova att det var skönt att komma hem även om det varit super trevligt!!! så nu laddar man till nästa år =D
I söndags blev de även en snygg klocka inhandlad ;)

Inga kommentarer: