torsdag 9 juni 2011

Minnen

Varför ska tankarna snurra? Varför??

Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Tårarna rinner men jag förstår inte varför..
Saknaden är stor! Efter att ha snackat med Johnsen igår så är saknaden änu större efter dig!! Det är sjukt! Jag vill inte det.. Vill kunna gå vidare men de går inte.. Varför finns mina tankar hela tiden hos dig?? Varför är du så saknad? Jag förstår värken ut eller in!

Saknar Ravlunda ^^ Haha så jävla busiga vi var ^^
och p7 :/ shit vad jag saknar Revinge!! ngt så sjukt mycket! Fattar inte att ett helt år har gått.. Och jag mår sämre å sämre.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Psyket kanske? xD

U'r always in my mind.. U´r like a lullaby.. A lullaby u´r missing when u don´t hear it..
A lullaby u always whant to hear.. Every day and every night.. U are like the sun, when it dont shows u miss it like hell and then, then it locks out from the cloud. Locking soo terific and u wish it always going to be ther and light ur way... But then it goes in clode agien..
(ursäkta stavningen!)

Det känns som man är helt själv.. Man förstår inte riktigt.. Man vet inte riktigt vem man ska vända sig till.. Man vet inte vem man kan lita på..

som sagt tårarna rinner längs med kinden å det känns bra.. Tror jag behöver det MEN det jag behöver mest är någon som bara håller om en så man kan släppa greppet helt och låta dom rinna å rinna å personen bara håller om dig hårdare å hårdare. Släpper inte taget när man slutat gråta utan fortsätter hålla om hårt smeker en över håret och kysser en i pannan men släpper inte taget.. Säger inte till en att sluta gråta utan säger bara till en att släppa de släppa allt släppa taget å låta allt flöda.

Jag vet att man inte bör hålla fast i minena men det är allt jag har kvar.. Och det gör för ont att släppa dom.. Att låta dom försvinna..

Inga kommentarer: