måndag 2 maj 2011

skrattretande

haha visa saker är såå skrattretande xD

"Änu en gång så säger jag att ingen ska berätta hur jag behandlade dig! För ingen vet det bättre än jag själv!! Och det vet du oxå med tanke på hur många gånger jag har bett dig om ursäkt! Och hur många gånger jag har sagt det! Jag vet och jag ångrar mig över det och som sagt det vet du oxå! Mycket av de du fått reda på de senaste dagarna hade du velat ha reda på tidigare... Det vet jag oxå.. Men jag har inte varit berädd att blotta mig så mycket.. Var egentligen inte de nu heller men ja...."

ibland undrar man....

Varför går man och säger saker som inte är sant? :S för att förstöra?? för att göra de bra för sig sj??

just nu saknar jag att ha ngn att snacka med.. ngn att förklara för... är sjukt förvirrad på allt... ska ja känna så? eller ej? eller kanske? eller va fan??

tankarna snurrar rätt bra... vet ej hur jag ska tolka dom dock :/

"så mycket som vi har snackat dom senaste dagarna var de länge sedan vi snackade.. ska jag vara helt ärlig så har jag saknat det väldigt mycket... men jag har inte insett det fråns nu.. skumt!"

Inga kommentarer: