onsdag 11 maj 2011

efter att ha sovit här två nätter på rad så känner jag att jag saknat detta... men samtidigt så känner jag att jag inte riktigt fixar att ta mig tillbaka...

tankarna vandrar iväg hela tiden å ja känner ett behöv att ha väldigt stor koll på allt... att jag måste ha koll på dig.. och tycker inte om det... jag vill inte hindra dig från dina vänner vilket de känns som jag gör.. jag har inte bett dig välja som du gjort... jag har inte bett om något... eller har jag?

det är svårt att sova här.. att kunna slappna av... för jag vet inte hur jag ska handla och hur jag ska vara... jag vet inte om jag vill vara denna personen..
är väldigt förvirrad... och ska jag vara ärlig vet jag inte var jag har dig efter allt detta.... men samtidigt går tankaran dit dom inte bör... fan!

Inga kommentarer: