lördag 13 februari 2010

valentins day

har fått dille på Rise Agenst- Hero of War.. den är så sjukt bra.. e nästan så man ligger å bölar till den.. men bara nästan.. den och Live som går just nu underbart bra :)

har legat och funderat typ hela dagen.. rätt ro fyllt :)

veckan har varit hemsk.. ljumsken är fuckt up och det är Alla hjärtans dag i morgon.. this week sucks! fast inte helt om jag ska vara helt ärlig.. den var bra i onsdags kväll.. och i torsdags så var det tack vare dig jag slet som ett djur.. vf har vi inte träffats mer? du var juh sjukt trevlig även i verkligheten.. ångrar lite att jag inte begärde en kram :p just nu ligger jag å kämpar emot att inte messa dig :p hehe.. inte så likt mig.. men denna gång ska ja inte stressa med ngt..

ska äta ihop med janica och mona ikväll.. mys :) och ska bada badkar! :) tihi..

suck kan juh faktist inte sluta tänka på dig.. wonder way. så som du titta på mig ibland när du trodde jag inte såg de.. dom är jag lite frågande över :) hihi.. och du är juh inte lite så söt ;)
haha nu skämmer jag bort mig :p tänk om du läser det :O

for some risen you dont now way.. this is not a black and whit world... the beauty of grey.. hehe ja jag lysnar på den igen.. en av mina favoriter faktist..

nästa vecka är det Rinkaby som gäller.. ska nog bli kul det:) hehe.. not!!! med tanke på hur mycket strid vi kommer att ha så e de inte så spänande.. så länge jag slipper ligga på marken utan liggunderlag under så.. för min ljumske mår inte alls bra av det!

och i morgon är det alla hjästans dag.. ser inte fram emot det.. tycker det är en väldig onödig dag.. liksom vf ska man bli uppvaktad på just den dagen? vf ska man få roser just den dagen? det finns ju så många andra dagar.. och det blir mer speciellt om man får det på en helt vanlig dag :) så ser jag på det i varje fall..

Inga kommentarer: