söndag 18 januari 2009

palla?

ja nu e man här igen.. inte för jag riktigt vet vad jag ska skriva.. men men

veckan har varit jobbig.. saknat Daniel rätt mycket.. vet inte vf.. men har hittat en underbar vän i honom!! å jag tycker vi blir tajtare å tajtare..

var ej på jobb i måndags... migrän :/ sen blev lillebror inlaggd på eftermiddagen.. blev opererad för blindtarmen tidigt i tisdags morse.. men han e rätt ok nu..

sen har resten av veckan varit grymt jobbig.. en på jobb trakar mig hela tiden känns d som.. inte alls kul..

peter har ett fult sår på benet men det såg bra ut i går när ja var där.. så d blir nog bra..

Markus var här i fredags å titta på film med mig.. vi hade kul.. det var trevligt... han var här även i går å kolla film.. stana över natten åsså.. vi låg å snacka rätt länge. rätt härligt att inte vara själv.. hatar d.. men men
var öven hos kusin Peter i går å firade honom.. han fyller 25 om typ två veckor.. så är han inte hem då utan uppe i Kalmar.. det var trevligt...

ja snacka om idé torka på vad man ska skriva.. ser inte alls fram emot en ny vecka på jobb :/ inte alls!! vill bara där ifrån nu! blir knäkt på d.. suck..

jag å Daniel snacka en del om utlandstjänst efter lumpen.. å tror d blir.. får se...

sitter å snackar med Daniel i tele.. snackar lite om när vi ska träffas nästa gång.. snart hoppas vi båda^^,

men emn pallar inte skriva mer nu.. får ta sms å dyl ngn annan gång ^^

ha d

Inga kommentarer: