fredag 9 januari 2009

ett nytt år

hallå å gott nytt år å så ^^



ja då var vi inne på 2009 å än så länge har det känts bra :D

nyår firade jag ihop med Adam, Henke, Hägne, Mask, Munk, Pinne, å Kalle hemma hos Henke. haha vi hade skit kul! Munk fick sin första fyll han blev riktigt knagad... hihi.. vi åt gott. Adam hade varit kok.. åsså drack vi gott :D Jag å Adam tog sängen vid ett å somna bums vi var riktigt trött.. vid tre tror jag Henke kom in å la sig på golvet.. haha han var lite lak för att vi hade tagit hans säng^^ han använde täcket som kudde å vaknade vid sex å var skit kall.. haha jag å Adam hade juh öppnat ett fönster ;) så då tog han en kudde från oss å la sig igen :P träffa även Markus en snabb runda innan jag drog ti stehag.. d var kul å se honom igen ;)



haha dagen efter så stack ja Adam Henke å Munk till Eslöv vi skulle lämna Munk och äta ^^


i måndags var ja å Nettis i Svedala å lyssna på Henriks band Holerica.. dom hade sin första spelning då.. dom var gryma!!! sen på vägen hem så strula bilen.. illa menvi klarade oss.. hem å i säng typ för dagen efter (Tisdagen) så var vi i hbg å åkte skridskor å träffade Daniel för första gången.. =p vi hade skit kul..

i går kom Daniel hem ti mig (fredag) å jag hade över typ Nettis, Henke, Hägne, Adam, Conny, Pinnen, Kjellman å Carro åsså Daniel så klart ^^
vi spela spel å hade skit kul... eller ja jag hoppas alla hade kul =D
sen drog vi ner ti B2 å hade grymt trevligt där åsså.. fick nog lite mö å dricka xD för man fick juh hälsa på toa när vi kom hem.. illa...

dagen har gått ut på att ligga å softa i sängen (har haft en grym huvudvärk å mått illa typ hela dagen) ihop me Danne.. soft ;)
han käkade sub för första gången hehe med andra ord frulle vid halv fyra när jag hade fått magen under kontrol ^^

neee får nog vara lita sosial nu ^^ typ slänger på en film eller två ^^
have a great day and a better one tomorrow :D

Dagens citat: em ska man ha sådant?? ^^

Dagens sms: "Haha det var juh inte bra ;) men konstig dag i går fick se dig både skit full å röka :)" fick jag av Henke i morse

Dagens tyck synd om: Mig sj.. xD

Dagens ord: samma som innan ^^ " det löser sig" :D

see ya don't wona bee ya ^^

Inga kommentarer: