fredag 4 november 2011

sjuk

Ibland är man sjukt kass på att skriva här.. inte alltid man vat vad man ska skriva.. och sen annar gånger så bara flödar det ur en.. vet inte vilket jag tycker bäst.. när de flödar ur en så mår jag oftast inte så bra å när det går trögare så mår jag bättre.. eller så orkar man inte helt enkelt..

är hemma från utbildningen i dag.. dom skulle ha ADR så kände att jag lika bra kunde stanna hemma och bli bättre.. så det är super mys för mig sj i soffan under ett täcke och kolla massa tecknat :)

har även mejlat in en inlämningsuppgift som skulle vara inne i dag senast kl 12. så nu hoppas man att den är tillräkligt bra :)

i morgon blir de jobba jägers längtar lite faktiskt.. dock hoppas jag att min förkylning är bättre tills dess.. annars blir de jobbigt..

nästa vecka så är det praktik,

pallar inte skriva mer just nu kommer kanske mer sen får nog få tummarna loss å skriva lite mer...

Inga kommentarer: