tisdag 29 juli 2008

hm titel? :S

hallå e inne på min tredje semestervecka å börjar få ångest in för att börja jobb igen :/ även om de bara e för en vecka.. men endå..

sitter hos pojken.. han sover.. sitter å kollar på honom.. han e så grymt snygg!! kan inte fatta att jag har haft turen att träffa honom... mina känslor blir bara starkare å starkare!!! sitter å funderar på om ja ska gå bort och kyssa dig i nacken.. men nej ska låta dig sova en stund ti..

idag har ja varit ute å shopat me Janica och Nettis slöt upp med oss en liten runda.. blev lite nya underkläder en ny bekini å nya shorts.. turkosa shorts å bekini ;) matcha rätt bra =D efter det så käkade vi lite glass... magen har inte protesterat inu =D
ska ut å äta med Janica å Henrik sen.. ska bli mysigt!

Ingela ska ha bebis vilken dag som nu =D längtar till jag får se det lilla livet.. lille Fifflan.. hihi.. hon e rätt stor om man säger så ;) kan inte lägga upp ngn bild för den ligger fortfarande i kameran.. men sen kanske...

tänkte väcka min sötnos nu..
see yaa

Inga kommentarer: